Direktlänk till inlägg 19 oktober 2011

HEEEJ!

Av Carlsbratt - 19 oktober 2011 15:58

Tjenare  Tjenare mina kära läsare!

Idag så har man varit hemma och varit ledig från skolan (asnajs) Och sovit ut!
Nu snart ska man nog dra ut och se vad som händer så man inte blir strandad här hemma, Inte kul det!

Hoppas ni har allt det bra och att ni fortsätter läsa bloggen!

Har en fråga, Vad för ny omröstning borde jag göra? Kul att veta !

Ha en bra dag och skriv gärna vad ni tycker om bloggen! :D

Puss kram från er egen Marre <3 

 

Ett foto från balen på mig o en polare! Visst är vi snygga? ;)
   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carlsbratt - 26 april 2012 12:13


Tjao! haha oj, fan vad längesen man skrev något här! verkar som att jag har fått mig ett liv tydligen :)Nej iallafall, jag tänkte bara att lägga ut min Skype adress och facebook adress så folk, ja ni som läser antagligen, kan nå mig :DSkype: Brattwur...

Yo

Av Carlsbratt - 2 januari 2012 21:09


 

Av Carlsbratt - 28 oktober 2011 16:12


Hej alla!Har inte bloggat på ett tag av många olika skäl just då "/ Men nu är det okej, Tror jag :) Så tänkte slänga in ett inlägg här så ni vet att man inte har slutat med detta! :DSå hur mår ni annars då? Hoppas ni mår bra !Nu ska jag in och duscha...

Av Carlsbratt - 23 oktober 2011 15:04


Hejsan alla!Nu är man hemma igen efter en helg hos farsan, Vi har lyft upp en bom som man sätter fast båten i och så har vi hälsat på släkt från England som har landställe i Dalarö :)I fredags så efter gympan så piercade jag mig, Har haft i ögonbryne...

Tjenea och namnet är Marre och välkommen till min blogg!!

Sök i bloggen

Presentation


Hej Hej!
Mitt namn är Martin och jag är 16år fyller 17 i november.
Jag går bygg/anläggning i YTC gymnasiet! Jag bloggar om hur det är att gå som byggelev och om mitt dagliga liv såklart!
Kram hej!

Omröstning

Vad är jag för dig som läsare?
 Snygg!
 Söt ! :3
 Gullig för fan ;D
 Sexig (a)
 En kille jag skulle vilja lära känna!
 En bloggare med fina ögon!
 ALLT!
 Skriv i frågeruta efter mitt nummer med ditt namn och efternamn så får du mitt nummer!

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards