Alla inlägg under april 2012

Av Carlsbratt - 26 april 2012 12:13

Tjao! haha oj, fan vad längesen man skrev något här! verkar som att jag har fått mig ett liv tydligen :)

Nej iallafall, jag tänkte bara att lägga ut min Skype adress och facebook adress så folk, ja ni som läser antagligen, kan nå mig :D

Skype: Brattwursten (japp det är ett korvnamn)
Facebook: Martin Carlsbratt

Sen händer det att jag är på min msn så,
Msn: Martin_koken@hotmail.com

Tack för att ni tog er tid!

      

Tidigare månad - Senare månad
Tjenea och namnet är Marre och välkommen till min blogg!!

Sök i bloggen

Presentation


Hej Hej!
Mitt namn är Martin och jag är 16år fyller 17 i november.
Jag går bygg/anläggning i YTC gymnasiet! Jag bloggar om hur det är att gå som byggelev och om mitt dagliga liv såklart!
Kram hej!

Omröstning

Vad är jag för dig som läsare?
 Snygg!
 Söt ! :3
 Gullig för fan ;D
 Sexig (a)
 En kille jag skulle vilja lära känna!
 En bloggare med fina ögon!
 ALLT!
 Skriv i frågeruta efter mitt nummer med ditt namn och efternamn så får du mitt nummer!

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards